Neem contact op met Nurseo

  • Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen/problemen heb?

    If you have any questions about how Nurseo works or encounter a problem when using the platform, feel free to contact us via our contact form or by writing to info@nurseo.be

    Als je vragen hebt over de werking van Nurseo of als je een probleem ondervindt bij het gebruik van het platform, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier of via info@nurseo.be

Mijn account aanmaken en beheren

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    Als u uw account wilt verwijderen, kunt u een verzoek sturen naar ons team via het e-mailadres info@nurseo.be.

  • Vervalt mijn account na een bepaalde tijd?

    Nee. Eenmaal aangemaakt, zal je account actief blijven.

  • Hoe kan ik mijn accountinformatie en -gegevens wijzigen?

    Zodra je bent ingelogd op je account, krijg je toegang tot je persoonlijke dashboard. Als je op het tabblad "Accountinstellingen" klikt, kun je je login en wachtwoord wijzigen. Op je dashboard heb je ook toegang tot onder meer je cv, je favoriete vacatures en je sollicitaties via specifieke tabbladen.

  • Hoe maak ik een account aan op Nurseo?

    Om een account aan te maken op Nurseo, hoef je alleen maar op de Account aanmaken"-knop te klikken rechtsboven op de homepage van onze website. Vervolgens kun je ofwel een account aanmaken door in te loggen via Facebook/Google, ofwel je e-mailadres invoeren, waarna je een bevestiging van je registratie en een uitnodiging om je wachtwoord in te stellen zult ontvangen.

  • Moet ik een account aanmaken om Nurseo te gebruiken?

    Nee. Als kandidaat kun je onze vacatures en de bedrijfspagina's van de recruiters raadplegen zonder een account aan te maken. Je moet echter wel een account aanmaken als je solliciteert naar een baan.

Heeft u extra hulp nodig? Neem contact met ons op!

Beantwoordt onze FAQ niet al uw vragen? Neem contact met ons op! Ons team helpt u graag.

Nurse work